Kontrast
Wielkość czcionki

Zarządzenie projektem - trwa nabór na warsztaty o projektowaniu oferty kulturalnej

Biuro Programu „Niepodległa” zaprasza na bezpłatne warsztaty dotyczące zarządzania projektem, które odbędą się 6 grudnia w Centrum Kreatywności Targowa, przy ul. Targowej 56, w Warszawie, w godz. 9:30-17:00.

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazje zrozumieć jak efektywnie projektować wydarzenia kulturalne i zarządzać ich realizacją. Zostaną zaprezentowane przydatne narzędzia, które uczestnicy będą mieli okazje przetestować.

Szkolenie jest skierowane do praktyków i animatorów kultury, a poprowadzi je doświadczona trenerka – Anna Szlęk.

Udział w warsztacie jest nieodpłatny.

Zapisy przyjmowane są drogą mailową na adres: 
Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Limit miejsc został już wykorzystany. 

 

Czas

Agenda

9:30 – 10.00
Powitanie, przedstawienie trenerki i krótka integracja
10:00 – 10.20
Przedstawienie programu, celu szkolenia i potrzeby za nim stojącej oraz metod pracy.
10.20 – 11.20

Wprowadzenie do zarządzania projektem (poszczególne etapy) wraz z pokazaniem i podkreśleniem w tym procesie miejsca analizy potrzeb (praca w grupach i na forum).

11.20 – 11.35
Przerwa kawowa
11.35 – 12.05

Krótkie aktywne ćwiczenie w grupach pokazujące, z jakiego powodu analiza całości zjawiska jest potrzebna. Następnie pokazanie definicji analizy potrzeb i jej 4 wymiarów (analiza ludzi w organizacji, analiza organizacji, analiza środowiska lokalnego, analiza grup docelowych) (praca w grupach, prezentacja).

12.05 – 13.05

Analiza organizacji: narzędzie USP– siły napędowe organizacji. Uczestnicy/czki w grupach 2-3 osobowych mają za zadanie przetestować narzędzie. Następnie w grupach 4-5 osobowych przeprowadzimy „analizę przypadku” na przykładzie macierzy BCG (praca w grupach i na forum). Krótka ewaluacja poznanych narzędzi.

13.05 – 13.45
Lunch
13.45 – 15.00

Analiza otoczenia: stworzenie wspólnie z grupą „Mapy otoczenia” wybranej przez uczestników/czki polskiej organizacji (np. WOŚP), następnie krótka prezentacja dwóch innych narzędzi: Mapy zasobów i potrzeb oraz analizy PEST (praca na forum, prezentacja).

15.00 – 15.15
Przerwa kawowa
15.15 – 16.15

Analiza grup docelowych: w grupach 4-5 osobowych uczestnicy/czki za pomocą burzy mózgów mają za zadanie spisać na kartkach znane im narzędzia analizy grup docelowych. Następnie tworzymy wspólnie zestaw narzędzi do przeprowadzania analizy potrzeb grup bezpośrednich odbiorców. Na zakończenie prezentacja kilku stron internetowych i źródeł analizy potrzeb.

16:15-17:00
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia.