Webinarium: Jak zrozumieć odbiorcę i działać lepiej?
- Data publikacji
- 9 marca 2018
Przy każdym naborze na wnioski w programach dotacyjnych Biura Programu „Niepodległa” spływają do nas setki pomysłów na rozmaite inicjatywy. Jednak nawet otrzymanie dotacji nie zawsze gwarantuje sukces – jego podstawowym warunkiem jest bowiem przyciągnięcie odbiorców. Przy obecnej ilości rozmaitych wydarzeń oferowanych przez różne podmioty, czasem ciężko jest przebić się i trafić do właściwej grupy docelowej z propozycją dopasowaną specjalnie dla niej. Żeby to ułatwić, przygotowaliśmy dla Was webinarium „Jak zrozumieć odbiorcę i działać lepiej?”, które odbędzie się 15 marca o godz. 12.00.
Podczas spotkania poruszone będą takie problemy jak nowa definicja „kultury”, punkty styczne (miejsca, gdzie widzowie spotykają się z kulturą), jak trafić do odbiorców, jak dopasować ofertę kulturalną do potrzeb widzów oraz jak uniknąć ryzyka minimalnej frekwencji.
Webinarium skierowane jest do organizatorów wydarzeń, animatorów i praktyków kultury oraz do wszystkich osób zainteresowanych tematyką związaną z organizowaniem wydarzeń kulturalnych.
Zarejestrować się na webinarium można tutaj.
Plan wydarzenia:
- 11:50 – 12:00: rozgrzewka techniczna – najlepiej zalogować się kilka minut wcześniej, żeby na spokojnie upewnić się, że wszystko działa
- 12:00 – 13:00: wystąpienie Sławomira Czarneckiego
- 13:00 – 13:30: sesja pytań i odpowiedzi – zapraszamy na czat
Jakiego sprzętu potrzebujesz?
Na laptopie i komputerze stacjonarnym w spotkaniu uczestniczysz z poziomu przeglądarki – klikasz na link i nic nie instalujesz! Jeśli chcesz uczestniczyć w naszym spotkaniu przez smartfona lub tablet, pobierz wcześniej bezpłatną aplikację: Clickmeeting (dostępna na: Android, iOS).Po pobraniu aplikacji, wpisz 9-cio cyfrowy kod ID który otrzymałeś w wiadomości email od organizatora spotkania.
Wsparcie techniczne wydarzenia zapewnia www.webinaria24.pl
Webinarium poprowadzi Sławomir Czarnecki – menedżer kultury, filozof. Pracuje w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie koordynuje program Obserwatorium Kultury. Autor książki „Nowa widownia. O promocji w kulturze”. Współautor raportów z badań „Poszerzenie pola kultury. Diagnoza potencjału sektora kultury w Gdańsku” oraz „Punkty styczne: między kulturą a praktyką (nie)uczestnictwa”. Wcześniej był, m.in., szefem marketingu w Teatrze Wybrzeże. Pisze blog o kulturze „Widownia”.