Webinarium - jak przygotować wniosek w programie „Niepodległa”!
- Data publikacji
- 9 lutego 2018
Jeśli masz pomysł na wydarzenie związane ze stuleciem odzyskania niepodległości przez Polskę i szukasz środków na jego realizację – weź udział w webinarium o programie dotacyjnym „Niepodległa” 19 lutego 2018, o godz. 11.00.
W trakcie webinarium:
– powiemy, jak włączyć się we wspólne świętowanie setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę,
– dowiesz się, czy Twój pomysł ma szansę uzyskać wsparcie finansowe w ramach programu dotacyjnego „Niepodległa”,
– poznasz zasady składania wniosków w ramach programu „Niepodległa” oraz dowiesz się, jak uniknąć błędów,
– odpowiemy na Wasze pytania dotyczące programu.
Webinarium skierowane jest do przedstawicieli samorządowych instytucji kultury i organizacji pozarządowych oraz do wszystkich osób, które chcą włączyć się w świętowanie.
Ekspert: Agnieszka Gajc, koordynatorka programu dotacyjnego „Niepodległa” realizowanego przez Biuro Programu „Niepodległa”.
Plan:
10.50-11.00 – rozgrzewka techniczna
11.00-12.00 – webinarium
12.00 – 12.30 – sesja pytań i odpowiedzi
Obsługę techniczną wydarzenia zapewnia www.Webinaria24.pl.